16
июнь
2017
Мектептің даму үдерісінің мониторингі
Оқыту мен оқу үдерісіне жаңартылған бағдарлама идеясын жүзеге асыру және оқушылардың білім сапасын көтеру мақсатында деңгейлік курс бітірген мұғалімдерден құрылған кәсіби қоғамдастық мүшелері жұмыс атқарды.
4-11 сынып оқушылары арасынан нысаналы сыныптар анықталды. Lesson study тәжірибесі енгізілді, LS сабақтарының зерттеу мақсаттары нақты қойылды. Сегіз фокус топтары құрылып, зерттеу сабақтары жүргізілді. Әр топта 7-8 мүшеден болды. Топ мүшелері тағайындалып, міндеттері нақтыланды. Фокус топтары циклдер арқылы сабақты зерттеді.
Іс-әрекетті зерттеу мақсатында «Нысаналы сыныптармен жұмысты жүргізудің тиімділігі қандай?» тақырыбында коучинг өткізілді. Эссе жазылды, кері байланыс алынды, «Оқушы үні» тыңдалды. Пән мұғалімдері, фокус топтары және өзгеріс енгізу топ мүшелері интербелсенді әдістерді қолданып практикалық сабақтар өткізді, нысаналы сыныптарға жан-жақты зерделеу жүргізді. «Мотивация» фокус тобы «Ролдік ойындар арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалай дамытуға болады?» деген проблемалық тақырыпта, «Блум» фокус тобы С деңгейіндегі оқушы «А-ның сабаққа деген қызығушылығын қалай арттырамын?» проблемасын зерттеді. «Джигсо» фокус тобы «Қимыл-қозғалыс дағдыларын қалай жетілдіруге болады?» деген проблемалық тақырыпта сыныпты зерттеді, «Дарын» фокус тобы «Сыныпта топтық жұмыстарды жақсату арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалай қалыптастыруға болады?» деген проблеманың шешу жолдарын айқындады. «Смарт» фокус тобы «Білімге ынтасы төмен оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалай қалыптастыруға болады?», «ЖАДА» фокус тобы «Стоп кадр, болжау стратегиясы тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалай дамытуға болады?», «Өрлеу» фокус тобы ««Таңда да таста! әдісі арқылы оқушылардың есте сақтау қабілеттерін қалай дамытуға болады?» деген тақырыптарда өткізген сабақтары нәтижесінде оқушылардың сыни ойлауы, есте сақтау қабілеттері арта түскені байқалды. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артты, өзін-өздері бағалай алды және табыс критерийлерін бірлесе жасауға дағдыланды.
4-11 сынып оқушылары арасынан нысаналы сыныптар анықталды. Lesson study тәжірибесі енгізілді, LS сабақтарының зерттеу мақсаттары нақты қойылды. Сегіз фокус топтары құрылып, зерттеу сабақтары жүргізілді. Әр топта 7-8 мүшеден болды. Топ мүшелері тағайындалып, міндеттері нақтыланды. Фокус топтары циклдер арқылы сабақты зерттеді.
Іс-әрекетті зерттеу мақсатында «Нысаналы сыныптармен жұмысты жүргізудің тиімділігі қандай?» тақырыбында коучинг өткізілді. Эссе жазылды, кері байланыс алынды, «Оқушы үні» тыңдалды. Пән мұғалімдері, фокус топтары және өзгеріс енгізу топ мүшелері интербелсенді әдістерді қолданып практикалық сабақтар өткізді, нысаналы сыныптарға жан-жақты зерделеу жүргізді. «Мотивация» фокус тобы «Ролдік ойындар арқылы оқушылардың сөйлеу дағдыларын қалай дамытуға болады?» деген проблемалық тақырыпта, «Блум» фокус тобы С деңгейіндегі оқушы «А-ның сабаққа деген қызығушылығын қалай арттырамын?» проблемасын зерттеді. «Джигсо» фокус тобы «Қимыл-қозғалыс дағдыларын қалай жетілдіруге болады?» деген проблемалық тақырыпта сыныпты зерттеді, «Дарын» фокус тобы «Сыныпта топтық жұмыстарды жақсату арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалай қалыптастыруға болады?» деген проблеманың шешу жолдарын айқындады. «Смарт» фокус тобы «Білімге ынтасы төмен оқушылардың сыни ойлау дағдыларын қалай қалыптастыруға болады?», «ЖАДА» фокус тобы «Стоп кадр, болжау стратегиясы тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалай дамытуға болады?», «Өрлеу» фокус тобы ««Таңда да таста! әдісі арқылы оқушылардың есте сақтау қабілеттерін қалай дамытуға болады?» деген тақырыптарда өткізген сабақтары нәтижесінде оқушылардың сыни ойлауы, есте сақтау қабілеттері арта түскені байқалды. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығы артты, өзін-өздері бағалай алды және табыс критерийлерін бірлесе жасауға дағдыланды.